«

»

Print this Post

Benang Kait : Chenille

Mahu cuba benang Chenille (100% polyster ) yang lembut dan fuwa fuwa, mari ke Yarnsonlineshop.Com :)


Comments

comments

Permanent link to this article: http://www.aheys.com/benangkait-yarns/benang-kait-chenille/

4 comments

Skip to comment form

  1. aino

    salam kak…
    benang ni sesuai untuk kait ape ye…?

    1. Da'Knit

      salam aino :)
      benang ni kalau Aino nak kait apa-apa pun boleh.. buat beg, slippers, selimut, baju dan macam-macam lagi.. geram tengok kan… huh..

  2. sueann

    benang ni mesti mcm lycra cotton kan? nmpk cam strechy..pastu besar..cam sesuwai je utk beginners cam saya ni hehe

    1. Da'Knit

      Salam SueAnn :)
      Lycra cotton benangnya sangat stretchy.. tapi benang jenis Chenille ni kurang stretchy.. apa kata SueAnn cuba kait guna benang ni.. :) boleh buat macam-macam dengan benang ni.. dan feel texturenya fluffy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>