«

»

Print this Post

Benang Kait : Chenille

Mahu cuba benang Chenille (100% polyster ) yang lembut dan fuwa fuwa, mari ke Yarnsonlineshop.Com :)


Comments

comments

Permanent link to this article: http://www.aheys.com/benangkait-yarns/benang-kait-chenille/

sueann says:

benang ni mesti mcm lycra cotton kan? nmpk cam strechy..pastu besar..cam sesuwai je utk beginners cam saya ni hehe

daknit says:

Salam SueAnn :)
Lycra cotton benangnya sangat stretchy.. tapi benang jenis Chenille ni kurang stretchy.. apa kata SueAnn cuba kait guna benang ni.. :) boleh buat macam-macam dengan benang ni.. dan feel texturenya fluffy.

aino says:

salam kak…
benang ni sesuai untuk kait ape ye…?

daknit says:

salam aino :)
benang ni kalau Aino nak kait apa-apa pun boleh.. buat beg, slippers, selimut, baju dan macam-macam lagi.. geram tengok kan… huh..